Termini razrednih i predmetnih informacija u šk.god.2024./2025. - kliknuti
Raspored polaganja razlikovnih i dopunskih ispita za 1. razred (nastavak obrazovanja) - kliknuti
Jedan od suvremenih načina prepoznatljivosti jedne škole među drugim školama je njezin logo. Tako je i Srednja škola Topusko odnedavno dobila svoj vlastiti logo, odnosno moglo bi se reći svoj prepoznatljivi imidž.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2024./2025.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2023./2024.
Izmjene i dopune Školskog kurikuluma Srednje škole Topusko za školsku godinu 2022./2023.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2022./2023.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko za školsku godinu 2021./2022.
Tlocrt sportske dvorane - izlaz
Zapisnik o izvršenoj vježbi evakuacije i spašavanja 2023.
Plan vježbe evakuacije i spašavanja
Broj telefona: 044 885-104
Broj telefaxa: 044 811-939
e-mail adresa: ured@ss-topusko.skole.hr
Obrazac za pristup informacijama
Zahtjev za ponovnu upotrebu informacija
Obrazac za dopunu ili ispravak informacija
Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostve informacija
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Pravilnik o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravilnik o načinu i postupku zapošljavanja u SŠ Topusko
Izmjene i dopune Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u SŠ Topusko
Godišnji plan i program za 2024./2025.
Godišnji plan i program za 2023./2024.
Godišnji plan i program za 2022./2023.
Godišnji plan i program za 2021./2022. godinu
Izmjene i dopune Godišnjeg plana i programa za 2021./2022.
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Zakon o strukovnom obrazovanju
Europski razvojni plan
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 1/2024 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu - broj poziva 1/2024. - kliknuti
Odluka o izboru potencijalnih davatelja usluga po javnom pozivu broj 1/2024 - kliknuti
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 1/23 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 1/23)
Na Javnom pozivu za višednevnu izvanučioničku nastavu 1/23 odabrane su sljedeće agencije koje su zadovoljile uvjete:
1. ABC TRAVELS - putnička agencija
3. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 3/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 3/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 3/22 odabrana je agencija koja je zadovoljila uvjete:
1. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Predstavljanje ponude roditeljima na roditeljskom sastanku bit će 17. 11. 2022. godine u 15,00 sati.
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 2/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 2/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 2/22 odabrana je agencija koja je zadovoljila uvjete:
1. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Predstavljanje ponude roditeljima na roditeljskom sastanku bit će 17. 11. 2022. godine u 16,00 sati.
Javni poziv za višednevnu ekskurziju 1/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu ekskurziju (javni poziv 1/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 1/22 odabrane su sljedeće agencije koje su zadovoljile uvjete:
1. Turistička agencija "SPERANZA"
2. Turistička agencija "KONCEPT PUTOVANJA"
3. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Opis poslova
Fizioterapeuti pomažu bolesnim i ozlijeđenim osobama u povećanju pokretnosti, ublažavanju boli te sprečavanju i ublažavanju trajnih posljedica bolesti i ozljeda. Njihovi su pacijenti bolesnici s ozljedama glave i kralježnice, prijelomima, upalom zglobova, moždanim udarom, bolovima u križima te s bolestima živčanog, krvožilnog, dišnog sustava i drugih tjelesnih sustava. Uloga fizioterapeuta proširuje se i na sprečavanje bolova i bolesti sustava za kretanje po-učavanjem ljudi o pravilnom držanju i kretanju te savje-tovanjem o uređenju okruženja (stolaca, radnih površina, pomagala).
Fizioterapeuti procjenjuju zdravstveno stanje svojih pacijenata, a u toj procjeni osobito je važno mjerenje snage, utvrđivanje rhtmona kretnji i određivanje funkcionalnih sposobnosti. Na temelju te procjene i onoga što propiše liječnik, planiraju rad sa svakim pacijentom i izrađuju program koji sadrži opis postupaka i predviđenih ishoda terapije. Trajno prate pacijentovo stanje i napredak i prema potrebi prilagođuje program fizioterapije. U radu s nepokretnim pacijentima fizioterapeuti provode razne vježbe kako bi očuvali funkciju zglobova i mišića koje pacijent ne upotrebljava. Kasnije potiču i poučavaju pacijente kako će samostalno provoditi vježbe za povećanje snage, ravnoteže, izdržljivosti i usklađivanje kretnji. Oni primjenjuju i struju, toplinu, hladnoću, ultrazvuk te masažu za ublažavanje boli, smanjenje oteklina ili poboljšanje funkcije sustava za pokretanje. Uče i motiviraju pacijente da se pravilno služe štakama, protezama, kolicima i drugim pomagalima koja im pomažu do veće stupnja samostalnosti u obavljanju svakodnevnih aktivnosti.
Prilikom rada i raznim oblicima stalnog školovanja, fizioterapeuti mogu razvijati posebne vještine potrebne za rad na pedijatriji, gerijatriji, ortopediji, neurologiji, kardiologiji, ginekologiji ili na području sportske medicine. Neki fizioterapeuti, osim što rade izravno s pacijentima, bave se organizacijom, nastavom i sudjeluju u istraživanjima.
Radni uvjeti
Radni uvjeti uvelike ovise o vrsti posla, mjestu zaposlenja i stanju u samim ustanovama. Fizioterapeuti mogu raditi u zdravstvenim ustanovama na dobro opremljenim rehabilitacijskim odjelima sa svim potrebnim pomagalima, dvoranama i bazenima ili odlaze k pacijentima koji leže u jedinicama intenzivne skrbi ili na bolničkim odjelima. Mnoge vrste fizikalne terapije mogu provoditi i u bolesnikovu domu.
Uglavnom rade u jutarnjim i poslijepodnevnim, katkada i u večernjim satima, a samo iznimno vikendom i praznikom. Godišnji odmori rhtmoređeni su cijele godine. Posao fizioterapeuta zahtijeva dobro zdravlje i kondiciju, jer uključuje stajanje, čučanje, klečanje, saginjanje, podizanje i baratanje pomagalima te pružanje fizičke pomoći pacijentima pri promjeni položaja, ustajanju, kretanju i uporabi pomagala. Zbog naravi svoga posla izloženi su ozljedama, koje se uglavnom mogu spriječiti pravilnim izvođenjem postupaka, a u manjoj mjeri zarazi, zbog čega trebaju primjenjivati odgovarajuću zaštitu.
Poželjne osobine
Vrlo važna osobina fizioterapeuta jest strpljivost, jer se rezultati fizikalne terapije vide tek nakon marljiva i uporna rada s pacijentom. Pritom fizioterapeut mora biti kadar pružiti podršku i poticati aktivno sudjelovanje, osobito kada pacijent posustaje i želi odustati jer mu je preteško ili je depresivan. On također mora biti kadar dobro zapaziti pacijentove reakcije i potrebe, kako bi mogao primjereno prilagođavati ciljeve terapije te način i ritam rada. Komunikacijske vještine i sposobnost razumijevanja pacijentove situacije preduvjeti su za stvaranje odnosa povjerenja i prenošenje uvjerljivih poruka o važnosti i učinkovitosti terapije. Za obavljanje poslova fizioterapeuta nije potrebna osobita snaga, ali su važne izdržljivost i dobra kondicija.
Osposobljavanje i napredovanje
Fizioterapeuti se školuju u srednjim školama i na visokoj zdravstvenoj školi. Nakon godinu dana pripravničkog staža polažu stručni ispit u Ministarstvu zdravstva RH.
Oko 50% srednjoškolskog programa čine opći predmeti. Za stručni dio programa provodi se teorijska i praktična nastava – uglavnom u bolnicama. Nakon završetka srednje škole stječu naziv fizioterapeutski tehničar, a mogu se zaposliti u rehabilitacijskim centrima, bolnicama i domovima umirovljenika. Fizioterapeutski tehničar uglavnom radi pod stručnim nadzorom višeg fizioterapeuta. Stručni studij može se upisati na Visokoj zdravstvenoj školi u Zagrebu ili na Medicinskom fakultetu u Rijeci. To je dvogodišnji studij i obuhvaća predmete s područja fizioterapije te medicinskih, društvenih i humanističkih znanosti. Nastava je teorijska i praktična. Praktična nastava održava se u rehabilitacijskim centrima, bolnicama, domovima umirovljenika, ustanovama za osobe sa smetnjama u razvoju, primarnoj zdravstvenoj zaštiti i drugim ustanovama gdje fizioterapeuti mogu raditi. Za studij se prijavljuje nekoliko puta više kandidata nego što ih se upisuje. Nakon završetka studija stječe se naziv viši fizioterapeut. U ovom trenutku ovo je najviša razina obrazovanja fizioterapeuta, pa su mogućnosti zapošljavanja i napredovanja velike.
Bliska zanimanja
Posao fizioterapeuta sličan je poslu radnih terapeuta i medicinskih sestara.
Nastavni plan i okvirni program za zanimanje fizioterapeutski tehničar - kliknuti
NASTAVNI PLAN I PROGRAM - FIZIOTERAPEUTSKI TEHNIČAR/KA
ZAJEDNIČKI DIO
ed broj |
NASTAVNI PREDMET |
Tjedni broj sati |
|||||||
I. razred |
II. razred |
III. razred |
IV. razred |
||||||
T |
V |
T |
V |
T |
V |
T |
V |
||
1. |
Hrvatski jezik |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
2. |
Strani jezik |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
3. |
Povijest |
2 |
- |
2 |
- |
1 |
- |
- |
- |
4. |
Etika/Vjeronauk |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
5. |
Geografija |
2 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
6. |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
7. |
Tjelesna i zdravstvena kultura |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
8. |
Matematika |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
9. |
Biologija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
10. |
Fizika |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Kemija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
12. |
Računalstvo |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
13. |
Latinski jezik |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
UKUPNO ZAJEDNIČKI DIO |
22 |
3 |
20 |
2 |
8 |
2 |
8 |
2 |
POSEBNI STRUKOVNI DIO
Red broj |
NASTAVNI PREDMET |
Tjedni broj sati |
|||||||
I. razred |
II. razred |
III. razred |
IV. razred |
||||||
T |
V |
T |
V |
T |
V |
T |
V |
||
1. |
Elektronika |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
- |
2. |
Anatomija i fiziologija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
3. |
Uvod u rehabilitaciju |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Osnove zdravstvene njege |
0.5 |
0.5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
Osnove kineziologije |
- |
- |
2 |
1 |
1 |
2 |
- |
- |
6. |
Masaža |
- |
- |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
7. |
Kineziterapija |
- |
- |
- |
- |
1 |
3 |
2 |
4 |
8. |
Fizikalna terapija |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
9. |
Zdravstvena psihologija |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
1 |
- |
10. |
Socijalna medicina |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
11. |
Patofiziologija |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
- |
12. |
Klinička medicina |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
3 |
- |
13. |
Dermatologija |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
14. |
Prva pomoć |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
UKUPNO |
4.5 |
1.5 |
6 |
4 |
13 |
9 |
12 |
10 |
|
UKUPNO STRUČNI DIO |
6 |
10 |
22 |
22 |
|||||
SVEUKUPNO |
31 |
32 |
32 |
32 |
|||||
STRUKOVNA PRAKSA |
- |
84* |
126* |
28** |
T= teorija V= vježbe
* Praktična nastava obavlja se tijekom ljetnih praznika
** Sati za izradu završnog rada