Termini razrednih i predmetnih informacija u šk.god.2024./2025. - kliknuti
Raspored polaganja razlikovnih i dopunskih ispita za 1. razred (nastavak obrazovanja) - kliknuti
Jedan od suvremenih načina prepoznatljivosti jedne škole među drugim školama je njezin logo. Tako je i Srednja škola Topusko odnedavno dobila svoj vlastiti logo, odnosno moglo bi se reći svoj prepoznatljivi imidž.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2024./2025.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2023./2024.
Izmjene i dopune Školskog kurikuluma Srednje škole Topusko za školsku godinu 2022./2023.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko 2022./2023.
Školski kurikulum Srednje škole Topusko za školsku godinu 2021./2022.
Tlocrt sportske dvorane - izlaz
Zapisnik o izvršenoj vježbi evakuacije i spašavanja 2023.
Plan vježbe evakuacije i spašavanja
Broj telefona: 044 885-104
Broj telefaxa: 044 811-939
e-mail adresa: ured@ss-topusko.skole.hr
Obrazac za pristup informacijama
Zahtjev za ponovnu upotrebu informacija
Obrazac za dopunu ili ispravak informacija
Ispravak kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova dostave informacija
Izmjene kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova dostave informacija
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Pravilnik o obradi i zaštiti osobnih podataka
Pravilnik o načinu i postupku zapošljavanja u SŠ Topusko
Izmjene i dopune Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u SŠ Topusko
Godišnji plan i program za 2024./2025.
Godišnji plan i program za 2023./2024.
Godišnji plan i program za 2022./2023.
Godišnji plan i program za 2021./2022. godinu
Izmjene i dopune Godišnjeg plana i programa za 2021./2022.
Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Zakon o strukovnom obrazovanju
Europski razvojni plan
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave (Sarajevo) - 4/24 - kliknuti
Dana 17.siječnja 2025. godine otkazuje se višednevna izvanučioničk nastava učenika u Sarajevo po Javnom pozivu 4/2024.
Na Javnom pozivu za višednevnu izvanučioničku nastavu 4/24 odabrane su sljedeće agencije koje su zadovoljile uvjete:
1. ABC TRAVELS, Zagreb
2. ABC TRAVEL, Rijeka
3. EKLATA D.O.O.
Predstavljanje ponuda na roditeljskom sastanku bit će 23.01.2025.godine prema sljedećem rasporedu:
ABC TRAVELS, Zagreb u 13,40 sati
ABC TRAVEL, Rijeka u 13,55 sati
EKLATA D.O.O. u 14,10 sati
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave (Sarajevo) - 3/24 - kliknuti
Poništenje javnog poziva br. 3/24
Povjerenstvo za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave učenika u Sarajevo, na održanom sastanku dana 6. prosinca 2024. godine, donosi Odluku o poništenju Javnog poziva br. 3/24 zbog utvrđenih nedostataka u samom tekstu Poziva.
Odluka - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 2/24)
Na Javnom pozivu za višednevnu izvanučioničku nastavu (dvodnevno putovanje u Beč) - 2/2024. odabrana je agencija koja je zadovoljila uvjete:
1. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Predstavljanje ponude roditeljima na roditeljskom sastanku bit će 02. 12. 2024. godine u 17,00 sati.
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 1/2024 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu - broj poziva 1/2024. - kliknuti
Odluka o izboru potencijalnih davatelja usluga po javnom pozivu broj 1/2024 - kliknuti
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 1/23 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 1/23)
Na Javnom pozivu za višednevnu izvanučioničku nastavu 1/23 odabrane su sljedeće agencije koje su zadovoljile uvjete:
1. ABC TRAVELS - putnička agencija
3. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 3/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 3/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 3/22 odabrana je agencija koja je zadovoljila uvjete:
1. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Predstavljanje ponude roditeljima na roditeljskom sastanku bit će 17. 11. 2022. godine u 15,00 sati.
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave 2/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu izvanučioničku nastavu (javni poziv 2/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 2/22 odabrana je agencija koja je zadovoljila uvjete:
1. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Predstavljanje ponude roditeljima na roditeljskom sastanku bit će 17. 11. 2022. godine u 16,00 sati.
Javni poziv za višednevnu ekskurziju 1/22 - kliknuti
Odluka o odabiru ponude za višednevnu ekskurziju (javni poziv 1/22)
Na Javnom pozivu za višednevnu ekskurziju 1/22 odabrane su sljedeće agencije koje su zadovoljile uvjete:
1. Turistička agencija "SPERANZA"
2. Turistička agencija "KONCEPT PUTOVANJA"
3. Turistička agencija "SPEKTAR PUTOVANJA"
Opis poslova
Fizioterapeuti pomažu bolesnim i ozlijeđenim osobama u povećanju pokretnosti, ublažavanju boli te sprečavanju i ublažavanju trajnih posljedica bolesti i ozljeda. Njihovi su pacijenti bolesnici s ozljedama glave i kralježnice, prijelomima, upalom zglobova, moždanim udarom, bolovima u križima te s bolestima živčanog, krvožilnog, dišnog sustava i drugih tjelesnih sustava. Uloga fizioterapeuta proširuje se i na sprečavanje bolova i bolesti sustava za kretanje po-učavanjem ljudi o pravilnom držanju i kretanju te savje-tovanjem o uređenju okruženja (stolaca, radnih površina, pomagala).
Fizioterapeuti procjenjuju zdravstveno stanje svojih pacijenata, a u toj procjeni osobito je važno mjerenje snage, utvrđivanje rhtmona kretnji i određivanje funkcionalnih sposobnosti. Na temelju te procjene i onoga što propiše liječnik, planiraju rad sa svakim pacijentom i izrađuju program koji sadrži opis postupaka i predviđenih ishoda terapije. Trajno prate pacijentovo stanje i napredak i prema potrebi prilagođuje program fizioterapije. U radu s nepokretnim pacijentima fizioterapeuti provode razne vježbe kako bi očuvali funkciju zglobova i mišića koje pacijent ne upotrebljava. Kasnije potiču i poučavaju pacijente kako će samostalno provoditi vježbe za povećanje snage, ravnoteže, izdržljivosti i usklađivanje kretnji. Oni primjenjuju i struju, toplinu, hladnoću, ultrazvuk te masažu za ublažavanje boli, smanjenje oteklina ili poboljšanje funkcije sustava za pokretanje. Uče i motiviraju pacijente da se pravilno služe štakama, protezama, kolicima i drugim pomagalima koja im pomažu do veće stupnja samostalnosti u obavljanju svakodnevnih aktivnosti.
Prilikom rada i raznim oblicima stalnog školovanja, fizioterapeuti mogu razvijati posebne vještine potrebne za rad na pedijatriji, gerijatriji, ortopediji, neurologiji, kardiologiji, ginekologiji ili na području sportske medicine. Neki fizioterapeuti, osim što rade izravno s pacijentima, bave se organizacijom, nastavom i sudjeluju u istraživanjima.
Radni uvjeti
Radni uvjeti uvelike ovise o vrsti posla, mjestu zaposlenja i stanju u samim ustanovama. Fizioterapeuti mogu raditi u zdravstvenim ustanovama na dobro opremljenim rehabilitacijskim odjelima sa svim potrebnim pomagalima, dvoranama i bazenima ili odlaze k pacijentima koji leže u jedinicama intenzivne skrbi ili na bolničkim odjelima. Mnoge vrste fizikalne terapije mogu provoditi i u bolesnikovu domu.
Uglavnom rade u jutarnjim i poslijepodnevnim, katkada i u večernjim satima, a samo iznimno vikendom i praznikom. Godišnji odmori rhtmoređeni su cijele godine. Posao fizioterapeuta zahtijeva dobro zdravlje i kondiciju, jer uključuje stajanje, čučanje, klečanje, saginjanje, podizanje i baratanje pomagalima te pružanje fizičke pomoći pacijentima pri promjeni položaja, ustajanju, kretanju i uporabi pomagala. Zbog naravi svoga posla izloženi su ozljedama, koje se uglavnom mogu spriječiti pravilnim izvođenjem postupaka, a u manjoj mjeri zarazi, zbog čega trebaju primjenjivati odgovarajuću zaštitu.
Poželjne osobine
Vrlo važna osobina fizioterapeuta jest strpljivost, jer se rezultati fizikalne terapije vide tek nakon marljiva i uporna rada s pacijentom. Pritom fizioterapeut mora biti kadar pružiti podršku i poticati aktivno sudjelovanje, osobito kada pacijent posustaje i želi odustati jer mu je preteško ili je depresivan. On također mora biti kadar dobro zapaziti pacijentove reakcije i potrebe, kako bi mogao primjereno prilagođavati ciljeve terapije te način i ritam rada. Komunikacijske vještine i sposobnost razumijevanja pacijentove situacije preduvjeti su za stvaranje odnosa povjerenja i prenošenje uvjerljivih poruka o važnosti i učinkovitosti terapije. Za obavljanje poslova fizioterapeuta nije potrebna osobita snaga, ali su važne izdržljivost i dobra kondicija.
Osposobljavanje i napredovanje
Fizioterapeuti se školuju u srednjim školama i na visokoj zdravstvenoj školi. Nakon godinu dana pripravničkog staža polažu stručni ispit u Ministarstvu zdravstva RH.
Oko 50% srednjoškolskog programa čine opći predmeti. Za stručni dio programa provodi se teorijska i praktična nastava – uglavnom u bolnicama. Nakon završetka srednje škole stječu naziv fizioterapeutski tehničar, a mogu se zaposliti u rehabilitacijskim centrima, bolnicama i domovima umirovljenika. Fizioterapeutski tehničar uglavnom radi pod stručnim nadzorom višeg fizioterapeuta. Stručni studij može se upisati na Visokoj zdravstvenoj školi u Zagrebu ili na Medicinskom fakultetu u Rijeci. To je dvogodišnji studij i obuhvaća predmete s područja fizioterapije te medicinskih, društvenih i humanističkih znanosti. Nastava je teorijska i praktična. Praktična nastava održava se u rehabilitacijskim centrima, bolnicama, domovima umirovljenika, ustanovama za osobe sa smetnjama u razvoju, primarnoj zdravstvenoj zaštiti i drugim ustanovama gdje fizioterapeuti mogu raditi. Za studij se prijavljuje nekoliko puta više kandidata nego što ih se upisuje. Nakon završetka studija stječe se naziv viši fizioterapeut. U ovom trenutku ovo je najviša razina obrazovanja fizioterapeuta, pa su mogućnosti zapošljavanja i napredovanja velike.
Bliska zanimanja
Posao fizioterapeuta sličan je poslu radnih terapeuta i medicinskih sestara.
Nastavni plan i okvirni program za zanimanje fizioterapeutski tehničar - kliknuti
NASTAVNI PLAN I PROGRAM - FIZIOTERAPEUTSKI TEHNIČAR/KA
ZAJEDNIČKI DIO
ed broj |
NASTAVNI PREDMET |
Tjedni broj sati |
|||||||
I. razred |
II. razred |
III. razred |
IV. razred |
||||||
T |
V |
T |
V |
T |
V |
T |
V |
||
1. |
Hrvatski jezik |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
2. |
Strani jezik |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
3. |
Povijest |
2 |
- |
2 |
- |
1 |
- |
- |
- |
4. |
Etika/Vjeronauk |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
5. |
Geografija |
2 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
6. |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
7. |
Tjelesna i zdravstvena kultura |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
8. |
Matematika |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
9. |
Biologija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
10. |
Fizika |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Kemija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
12. |
Računalstvo |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
13. |
Latinski jezik |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
UKUPNO ZAJEDNIČKI DIO |
22 |
3 |
20 |
2 |
8 |
2 |
8 |
2 |
POSEBNI STRUKOVNI DIO
Red broj |
NASTAVNI PREDMET |
Tjedni broj sati |
|||||||
I. razred |
II. razred |
III. razred |
IV. razred |
||||||
T |
V |
T |
V |
T |
V |
T |
V |
||
1. |
Elektronika |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
- |
2. |
Anatomija i fiziologija |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
3. |
Uvod u rehabilitaciju |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Osnove zdravstvene njege |
0.5 |
0.5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
Osnove kineziologije |
- |
- |
2 |
1 |
1 |
2 |
- |
- |
6. |
Masaža |
- |
- |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
7. |
Kineziterapija |
- |
- |
- |
- |
1 |
3 |
2 |
4 |
8. |
Fizikalna terapija |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
9. |
Zdravstvena psihologija |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
1 |
- |
10. |
Socijalna medicina |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
11. |
Patofiziologija |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
- |
12. |
Klinička medicina |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
3 |
- |
13. |
Dermatologija |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
14. |
Prva pomoć |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
UKUPNO |
4.5 |
1.5 |
6 |
4 |
13 |
9 |
12 |
10 |
|
UKUPNO STRUČNI DIO |
6 |
10 |
22 |
22 |
|||||
SVEUKUPNO |
31 |
32 |
32 |
32 |
|||||
STRUKOVNA PRAKSA |
- |
84* |
126* |
28** |
T= teorija V= vježbe
* Praktična nastava obavlja se tijekom ljetnih praznika
** Sati za izradu završnog rada